#
Mg Yan Kyaw မွေႏြးေထြးစြာ ၾကိဳဆိုပါ၏ ~

အတုယူၾကပါ

ကၽြန္ေတာ္တိုု႕အားလံုုးသည္ မာန ဟူေသာ ေဝါဟာရတစ္ခုုကိုု လက္ကိုုင္ထားၾကသုူမ်ားသာျဖစ္သည္။ ဤအရာသည္ မေကာင္းေသာ အက်င္စာရိတၱဟူလည္းေျပာနိဳင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းအနည္းတူပင္ မာနရွိသည္။ တကယ္ေတာ့ လူတိုုင္းဟာ တစ္ေယာက္နက္ တစ္ေယာက္ ဂုုဏ္ပါကာသနေတြ မာနေတြျပိဳင္ေနၾကသည္။ ဒါေပမ့ဲ မျပိဳင္တ့ဲလူေတြလည္း ရွိသည္မွာ အမွန္ပင္ ရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္မထင္ပဲေတြ႕လိုုင္ရာမွာ အခုုလိုုစာေရးနိဳင္သည္အထိ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ကကၽြန္ပ္ကိုုနိုုးဆြေပးသည္အထိပင္။ သူေတာင္းစား ဗ်ာ သုုခမွ်ာ လူျမင္တိုုင္ လိုုက္ျပံဳးျပေနတာ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလး ရင္နာတယ္ဗ်ာ။ဘယ္သူေတြဘယ္လိုုပဲ မာနရွိရွိ ငါမွာ မရိွဘူးဆိုုတဲ့ သေကၤတ တစ္ခုုကိုု သုုရဲ႕မ်က္နွာ ရွိေနတယ္ဟူ ကၽြန္ယူဆမိသည္။ အားလံုုးျပံဳးျပနိဳင္ၾကပါေစ။ ရန္ေက်ာ္ lazy boy idea